Lad os fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring, send en mail, eller lad os planlægge et online møde. Klik her!
Vores Web App løsning er perfekt til præsentation af digitalt indhold til dine gæster. Med denne løsning kan I erstatte printet materiale med en unik og let tilgængelig løsning for jeres Gæster.
Erstat printet information med let tilgængeligt digital information
Opret eller rediger jeres information i løbet af sekunder - indholdet er aktivt for gæster straks.
Jeres indhold tilgås via weblink, QR kode, sms osv.
Let synliggørelse og link til dagens tilbud for forøgelse af dagens omsætning.
Link til egne salgskanaler eller udnyt vores salgsmodul til at forøge salget hos jer.
Via vores integrationer kan dele af jeres indhold OGSÅ vises på infoskærme.
Vi har alle et ansvar i at optimere vores forbrug af printet materiale, og hvert år kasseres der tonsvis af printet materiale som er u-opdateret.
Fremtiden er få printede informationer, som aldrig skal opdateres – de leder så ind til jeres digitale informationer som opdateres på sekunder.
Opsætningen af jeres indhold kan klares i løbet af 1-2 timer, og herefter er I klar til tage imod gæster.
Herfra er opdateringen en leg, og i løbet af få minutter, har I opdateret indholdet eller lavet et nyt punkt.
I kan også linke direkte til udvalgte områder på jeres hjemmeside, så som menu eller lignende – således at I ikke skal holde mange sider opdateret.
Da alt er webbaseret, kan jeres gæster tilgå web-appen via alle gængse lette formater.
QR koder – Weblink – Sms – Mail.
Det betyder, at adgangen kan sendes ud på forhånd via booking email / booking sms.
Tilgås under gæstens besøg via QR kode eller link osv.
Nutidens gæster forventer et højere service niveau af information og det kan I udnytte.
Ved at gøre jeres information let tilgængelig for jeres gæster, gør I det også let for jer – at lave gode tilbud.
Link til egne direkte salgskanaler for at sikre gæstens konvertering eller lav vouchers som kan “indfries” I jeres cafe, butik, restaurant osv.
I kan også integrere vores salgsmodul, og igennem dette modul, sælge både oplevelser, billetter med mere.
Læs mere om vores salgsmodul HER
Via vores integration til jeres eksisterende skærme, eller ved at vi leverer en komplet løsning til jer, kan udvalgte digitale informationer også pr. automatik blive vist på infoskærme.
Vi bestræber os på simple løsninger, der opdateres ET sted – så vi gør det let for jer som aktør.
Læs mere om infoskærme HER
Oprettelse kr. 0,- og for ikke at tage et oprettelsesgebyr, har vi istedet sat en kort binding på 6 mdr.
Opsigelse herefter med 1 mdrs varsel. Skal løsningen bruges til en enkeltstående begivenhed / festival – se HER
Ønsker i en færdig Web App ?
Så sætter vi ALT op for jer for kr. 2.500,- Ring 60 52 30 10
Lad os fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring, send en mail, eller lad os planlægge et online møde. Klik her!
Lad Jesper fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring eller send en mail så svarer vi hurtigst muligt.
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Vi laver digitale løsninger til oplevelses- og turistbranchen. Vores løsninger bidrager til den digitale omstilling, gæsteservice og lettere arbejdsgange.
GoVisit
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Fabrikvej 13,
8800 Viborg
Tilmelding til mailliste:
Ved at tilmelde dig, accepterer du at GoVisit må sende dig mails. Du kan til enhver tid afmelde dig fra listen via en af de modtagne mails.