Med GoVisit Tickets by Ticketbutler er en del af dit login hos GoVisit når du har Premium partnerskab
I denne korte video viser vi hvor let systemet er at komme igang med.
Løsningen understøtter betaling med alle gængse korttyper samt MobilePay.
Send SMS'er og reminder e-mails direkte til dine gæster op til det givne event - og send et spørgeskema på bagkant.
Del linket til billetsalget på alle dine SoMe kanaler med salgslinket. Du kan også integrere en kode på din hjemmeside der automatisk viser dine events.
Udskriv deltagerlister, tilbagefør billetkøb, sæt loft på antal billetter og meget mere.
Vores billetsystem kan håndtere følgende: Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay & ApplePay
Vi udbetaler automatisk eventets samlede omsætning indenfor 3 hverdage, og du modtager automatisk et bilag til dit regnskab.
Send reminder emails eller sms* direkte til dine gæster med praktisk information op til arrangementet.
Systemet sender automatisk en reminder til din gæster dagen før begivenheden, med link til billetten.
Send en “rating” mail efter begivenheden og bed dine gæster vurdere oplevelsen.
( *sms koster pr. besked ).
Når eventet er oprettet, generer systemet straks din “salgsside”, som herefter kan deles på dine SoMe kanaler.
Begivenhederne kan også integreres på jeres egen hjemmeside via de integrerede scripts.
Der findes 3 forskellige designs du kan vælge imellem.
Oprettelse af en ny begivenhed tager under 1 minut, og alle funktioner er lavet enormt brugervenlig. Eksempelvis kan du.:
– sætte et loft for antal billetter.
– udskrive tilmeldingslister.
– tilbageføre billetter og betaling.
– aflyse med automatisk tilbagebetaling.
– dupliker events.
– tilføj ekstra produkter som kan sælges sammen med billetten.
Og meget mere.
Har du brug for at sælge billetter med særlig placering og salplan, kan du trygt vælge GoVisit Tickets.
Når i benytter GoVisit Tickets, sørger vi automatisk for at markedsføre dine begivenheder på alle relevante kanaler ud fra jeres lokation.
GoVisit Tickets By Ticketbutler er et samarbejde imellem 2 danske iværksættervirksomheder, og vi er taknemmelige for alle jer der vælger at benytte vores løsninger. Al support på løsningen leveres af GoVisit Aps, og den bagvedliggende funktionalitet leveres af Ticketbutler på CVR nr 38404687.
Alle betingelser klik HER
4 DKK + 4% af billetprisen er et lavt gebyr – og uanset hvor høj en pris du tager for dine billetter, har vi sat et loft, så gebyret aldrig overstiger 60 DKK.
Når du sælger tillægsprodukter i dit købs-flow (fx merchandise, drinks eller måltider) opkræves et gebyr på 2,5 DKK + 2,5% per solgte produkt.
Lad billetkøberen betale med den populære betalingsform, MobilePay. Vi opkræver et gebyr på 2,5 DKK per betaling med MobilePay.
Sms service til billetkøbere koster kr. 1 pr. 160 karakterer. En kost sms på 50 tegn til 100 billetkøbere koster således 100,-
Ja, alle priser er ex moms.
Nej, I bestemmer selv om gebyret er en del af billetprisen, eller om gebyret lægges oveni billetprisen.
I vælger enten en måneds eller års baseret samarbejdsmodel, og kan altid opsige samarbejdet med 1 måneds varsel til udgangen af indeværende periode.
I disse standard løsninger benytter I vores betalingsmodul, og her udbetales det samlede beløb senest 3 arbejdsdage efter jeres event.
Ja, i kan oprette rabatkoder som kan bruges til markedsføring eller fribilletter. Rabatkoder gælder kun for hovedproduktet – ikke tillægsprodukter.
De kan betale med Dankort, Visa Dankort, MasterCard, Maestro , Faktura, ApplePay og Mobilepay
Ja, det er muligt at have op til 3 brugere i vores standard setup. Dette kan udvides ved større samarbejder.
Ja, I kan oprette spørgsmål til gæsterne som enten er valgfri eller nødvendige for at kunne gennemføre billet/tilmelding.
Eks. Er du vegetar ?
Ja, i kan udskrive en komplet tilmeldingsliste på alle jeres events.
Vi laver digitale løsninger til oplevelses- og turistbranchen. Vores løsninger bidrager til den digitale omstilling, gæsteservice og lettere arbejdsgange.
GoVisit
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Elmevej 14,
8800 Viborg
Vi laver digitale løsninger til oplevelses- og turistbranchen. Vores løsninger bidrager til den digitale omstilling, gæsteservice og lettere arbejdsgange.
GoVisit
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Elmevej 14,
8800 Viborg
Tilmelding til mailliste:
Ved at tilmelde dig, accepterer du at GoVisit må sende dig mails. Du kan til enhver tid afmelde dig fra listen via en af de modtagne mails.