Vil du vide mere?
Lad Jesper fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring eller send en mail så svarer vi hurtigst muligt.
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Med GoVisit Tickets by Ticketbutler er en del af dit login hos GoVisit når du har Premium partnerskab
I denne korte video viser vi hvor let systemet er at komme igang med.
Løsningen understøtter betaling med alle gængse korttyper samt MobilePay.
Send SMS'er og reminder e-mails direkte til dine gæster op til det givne event - og send et spørgeskema på bagkant.
Del linket til billetsalget på alle dine SoMe kanaler med salgslinket. Du kan også integrere en kode på din hjemmeside der automatisk viser dine events.
Udskriv deltagerlister, tilbagefør billetkøb, sæt loft på antal billetter og meget mere.
Vores billetsystem kan håndtere alle gængse betalingsløsninger på markedet. Således kan gæsten vælge imellem faktura, betalignskort, MobilePay eller ApplePay
Vi udbetaler automatisk eventets samlede omsætning, og typisk har i den samlede omsætning minus omkostningerne, indenfor 3 hverdage.
Send reminder emails eller sms* direkte til dine gæster med praktisk information op til arrangementet.
Systemet sender automatisk en reminder til din gæster dagen før begivenheden, med link til billetten.
Send en “rating” mail efter begivenheden og bed dine gæster vurdere oplevelsen.
( *sms koster pr. besked ).
Når eventet er oprettet, generer systemet straks din “salgsside”, som herefter kan deles på dine SoMe kanaler.
Se LIVE demo HER.
Begivenhederne kan også integreres på jeres egen hjemmeside via de integrerede scripts.
Der findes 3 forskellige designs du kan vælge imellem.
Oprettelse af en ny begivenhed tager under 1 minut, og alle funktioner er lavet enormt brugervenlig. Eksempelvis kan du.:
– sætte et loft for antal billetter.
– udskrive tilmeldingslister.
– tilbageføre billetter og betaling.
– aflyse med automatisk tilbagebetaling.
– dupliker events.
– tilføj ekstra produkter som kan sælges sammen med billetten.
Og meget mere.
Repræsenterer i en virksomhed med stor volume og en stærk designprofil, kan vi tilpasse et setup der er 100% tilpasset jeres designskabelon.
Endvidere vil vi her kunne koble jer op på jeres egen indløsningsaftale, så i 100% selv håndterer alle betalinger.
Dette indgår ikke som en del af vores standardsløsning som kan bestilles nedenfor – men ræk endelig ud til os for en dialog herom på 60523010.
Når i opretter jeres guidede ture, kan vi sørge for at de automatisk bliver markedsført i GoVisit Appen ( + 125.000 downloads ):
GoVisit App officiel turistapp for Destination Himmerland, Rebildporten og Enjoy Nordjylland.
Lad Jesper fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring eller send en mail så svarer vi hurtigst muligt.
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
GoVisit Tickets By Ticketbutler er et samarbejde imellem 2 danske iværksættervirksomheder, og vi er taknemmelige for alle jer der vælger at benytte vores løsninger. Al support på løsningen leveres af GoVisit Aps, og den bagvedliggende funktionalitet leveres af Ticketbutler på CVR nr 38404687.
Alle betingelser klik HER
4 DKK + 4% af billetprisen er et lavt gebyr – og uanset hvor høj en pris du tager for dine billetter, har vi sat et loft, så gebyret aldrig overstiger 60 DKK.
Når du sælger tillægsprodukter i dit købs-flow (fx merchandise, drinks eller måltider) opkræves et gebyr på 2,5 DKK + 2,5% per solgte produkt.
Lad billetkøberen betale med den populære betalingsform, MobilePay. Vi opkræver et gebyr på 2,5 DKK per betaling med MobilePay.
Sms service til billetkøbere koster kr. 1 pr. 160 karakterer. En kost sms på 50 tegn til 100 billetkøbere koster således 100,-
Ja, alle priser er ex moms.
Nej, I bestemmer selv om gebyret er en del af billetprisen, eller om gebyret lægges oveni billetprisen.
I vælger enten en måneds eller års baseret samarbejdsmodel, og kan altid opsige samarbejdet med 1 måneds varsel til udgangen af indeværende periode.
I disse standard løsninger benytter I vores betalingsmodul, og her udbetales det samlede beløb senest 3 arbejdsdage efter jeres event.
Ja, i kan oprette rabatkoder som kan bruges til markedsføring eller fribilletter. Rabatkoder gælder kun for hovedproduktet – ikke tillægsprodukter.
De kan betale med Dankort, Visa Dankort, MasterCard, Maestro , Faktura, ApplePay og Mobilepay
Ja, det er muligt at have op til 3 brugere i vores standard setup. Dette kan udvides ved større samarbejder.
Ja, I kan oprette spørgsmål til gæsterne som enten er valgfri eller nødvendige for at kunne gennemføre billet/tilmelding.
Eks. Er du vegetar ?
Ja, i kan udskrive en komplet tilmeldingsliste på alle jeres events.
Vi laver digitale løsninger til oplevelses- og turistbranchen. Vores løsninger bidrager til den digitale omstilling, gæsteservice og lettere arbejdsgange.
GoVisit
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Fabrikvej 13,
8800 Viborg
Vi laver digitale løsninger til oplevelses- og turistbranchen. Vores løsninger bidrager til den digitale omstilling, gæsteservice og lettere arbejdsgange.
GoVisit
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Fabrikvej 13,
8800 Viborg
Tilmelding til mailliste:
Ved at tilmelde dig, accepterer du at GoVisit må sende dig mails. Du kan til enhver tid afmelde dig fra listen via en af de modtagne mails.