Med GoVisit Tickets by Ticketbutler er en del af dit login hos GoVisit når du har Premium partnerskab

GoVisit illustration Billetsalg
GoVisit illustration Billetsalg

trusted by

intro video

I denne korte video viser vi hvor let systemet er at komme igang med. 

  • Betaling

    Løsningen understøtter betaling med alle gængse korttyper samt MobilePay.

  • Gæstekommunikation

    Send SMS'er og reminder e-mails direkte til dine gæster op til det givne event - og send et spørgeskema på bagkant.

  • Del & integrer på webside

    Del linket til billetsalget på alle dine SoMe kanaler med salgslinket. Du kan også integrere en kode på din hjemmeside der automatisk viser dine events.

  • Brugervenlig administration

    Udskriv deltagerlister, tilbagefør billetkøb, sæt loft på antal billetter og meget mere.

GoVisit illustration betalingsmetode

betaling & udbetaling

Vores billetsystem kan håndtere følgende: Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay & ApplePay

Vi udbetaler automatisk eventets samlede omsætning indenfor 3 hverdage, og du modtager automatisk et bilag til dit regnskab. 

gæste kommunikation

Send reminder emails eller sms* direkte til dine gæster med praktisk information op til arrangementet. 

Systemet sender automatisk en reminder til din gæster dagen før begivenheden, med link til billetten.

Send en “rating” mail efter begivenheden og bed dine gæster vurdere oplevelsen. 

( *sms koster pr. besked ). 

GoVisit brev ikon

webside integration

Når eventet er oprettet, generer systemet straks din “salgsside”, som herefter kan deles på dine SoMe kanaler.

Begivenhederne kan også integreres på jeres egen hjemmeside via de integrerede scripts. 

Der findes 3 forskellige designs du kan vælge imellem. 

brugervenlig administration

Oprettelse af en ny begivenhed tager under 1 minut, og alle funktioner er lavet enormt brugervenlig. Eksempelvis kan du.:

– sætte et loft for antal billetter.
– udskrive tilmeldingslister.
– tilbageføre billetter og betaling.
– aflyse med automatisk tilbagebetaling.
– dupliker events.
– tilføj ekstra produkter som kan sælges sammen med billetten.

Og meget mere. 

GoVisit illustration pensionist approved

sal plan løsning

Har du brug for at sælge billetter med særlig placering og salplan, kan du trygt vælge GoVisit Tickets. 

Govisit markedsføring

Når i benytter GoVisit Tickets, sørger vi automatisk for at markedsføre dine begivenheder på alle relevante kanaler ud fra jeres lokation. 

GoVisit illustration Events

specifikationer

GoVisit Tickets

  • 4 kr + 4% pr. billet - i afgør om køber eller i selv vil dække gebyret.
  • TIllægsprodukter 2,5 kr + 2,5% pr. billet
  • Dankort, Visakort, Mastercard, Apple Pay
  • Mobile Pay +2,5 kr. pr. billet
  • Integration til hjemmeside
  • 2 Kr pr. tilmelding på gratis billetter
  • Flere teams, eks. udlejning
  • Integration til GoVisit = automatisk oprettelse i GoVisit systemet
  • Dansk telefonsupport

GoVisit Tickets By Ticketbutler er et samarbejde imellem 2 danske iværksættervirksomheder, og vi er taknemmelige for alle jer der vælger at benytte vores løsninger. Al support på løsningen leveres af GoVisit Aps, og den bagvedliggende funktionalitet leveres af Ticketbutler på CVR nr 38404687.

det praktiske

Alle betingelser klik HER

gebyrer

Loft på gebyret

4 DKK + 4% af billetprisen er et lavt gebyr – og uanset hvor høj en pris du tager for dine billetter, har vi sat et loft, så gebyret aldrig overstiger 60 DKK.

Tillægsprodukter

Når du sælger tillægsprodukter i dit købs-flow (fx merchandise, drinks eller måltider) opkræves et gebyr på 2,5 DKK + 2,5% per solgte produkt.

MobilePay

Lad billetkøberen betale med den populære betalingsform, MobilePay. Vi opkræver et gebyr på 2,5 DKK per betaling med MobilePay.

SMS Service

Sms service til billetkøbere koster kr. 1 pr. 160 karakterer. En kost sms på 50 tegn til 100 billetkøbere koster således 100,-

Er alle priser ex moms ?

Ja, alle priser er ex moms. 

faq

Betaler vi altid gebyret ?

Nej, I bestemmer selv om gebyret er en del af billetprisen, eller om gebyret lægges oveni billetprisen.

Binding på løsning ?

I vælger enten en måneds eller års baseret samarbejdsmodel, og kan altid opsige samarbejdet med 1 måneds varsel til udgangen af indeværende periode. 

Hvordan modtager vi pengene ?

I disse standard løsninger benytter I vores betalingsmodul, og her udbetales det samlede beløb senest 3 arbejdsdage efter jeres event. 

Kan vi lave rabatkoder ?

Ja, i kan oprette rabatkoder som kan bruges til markedsføring eller fribilletter. Rabatkoder gælder kun for hovedproduktet – ikke tillægsprodukter.

faq

Hvordan betaler gæsten ?

De kan betale med Dankort, Visa Dankort, MasterCard, Maestro , Faktura, ApplePay og Mobilepay

Kan vi have flere brugere?

Ja, det er muligt at have op til 3 brugere i vores standard setup. Dette kan udvides ved større samarbejder. 

Spørgsmål til gæster ?

Ja, I kan oprette spørgsmål til gæsterne som enten er valgfri eller nødvendige for at kunne gennemføre billet/tilmelding. 

Eks. Er du vegetar ?

Tilmeldingslister ?

Ja, i kan udskrive en komplet tilmeldingsliste på alle jeres events. 

Gæsteservice til events og arrangementer

Gæsteservice til events og arrangementer

Har du events eller arrangementer der skal afholdes?

Festivaler, events, arrangementer, fest, publikum med hænderne i vejret
Festivaler, events, arrangementer, fest, publikum med hænderne i vejret
Festivaler, events, arrangementer, fest, publikum med hænderne i vejret
Festivaler, events, arrangementer, fest, publikum med hænderne i vejret
Festivaler, events, arrangementer, fest, publikum med hænderne i vejret

Betingelser

Tilmelding til mailliste:
Ved at tilmelde dig, accepterer du at GoVisit må sende dig mails. Du kan til enhver tid afmelde dig fra listen via en af de modtagne mails.