Vil du vide mere?
Lad Jesper fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring eller send en mail så svarer vi hurtigst muligt.
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Ønsker du at digitalisere informationer til dine gæster og derved skabe det perfekte overblik? Så kan vi her bidrage med en komplet løsning.
Slip for gammeldags papirsløsninger og yd digital gæsteservice direkte på gæstens egen smartphone. Praktisk info, kommunikation m.m.
Byd jeres gæster velkommen og hold dem opdaterede med planlagte eller øjeblikkelige informationer og skab mersalg gennem personaliserede tilbud.
Hvis du driver aktiviteter for dine gæster, kan vi integrere vores flotte kalender på din hjemmeside, så den opdateres automatisk. Samme løsning gælder infoskærme.
I kan oprette nyheder og tilbud gennem GoVisit appen, og disse sendes direkte ud til jeres følgere i GoVisit App.
Vi bidrager med grafiske bannere, som I kan bruge i jeres bookingbekræftelse og på jeres hjemmeside.
Alle vores løsninger snakker sammen, og alt kan planlægges udenfor højsæsonen. Slut med manuelle langsommelige processer - alt klares digitalt på rekordtid.
“Slut med printede praktiske informationer“
Fremstå ekstra bæredygtigt ved at vælge digitale løsninger frem for trykte. Vælg en brugervenlig og informativ løsning, der altid holder jeres gæster opdaterede via deres smartphone.
I får en profil i GoVisit app, og gennem login til vores brugervenlige system, kan I let oprette alt det indhold som er relevant for jeres gæster – og vigtigst af alt – det tager kun et øjeblik at opdatere.
Eksempler:
Park kort | Dagens program | Praktisk info | Restaurantoversigt + menu | Covid 19 forholdsregler | Årskort upgrade | Billetsalg osv.
“Slut med printede opslag der skal fordeles”
Byd jeres gæster velkommen, skab mersalg med lækre tilbud, informér om vigtige budskaber osv.
Opret beskeder med billede, tekst og links som sendes direkte til dine gæster.
Via vores planlægningsmodul kan du oprette beskeder for hele sæsonen i januar måned, når du har bedst tid, så fastsatte kampagner kører automatisk, når du har mest travlt.
“Slut med besværlige kalendere og mange arbejdsgange”
Når I har opdateret jeres informationer i GoVisit, kan vi implementere vores kalender direkte på jeres nuværende hjemmeside.
Herfra vil både jeres hjemmeside og GoVisit appen være opdateret fremover med én arbejdsgang.
Se et eksempel på vores kalender HER
“Hvordan servicerer vi gæster, der pakker mobilen væk i ferien?”
Hver 3. af vores samarbejdspartnere har allerede installeret infoskærme, og dermed rammer de utrolig bredt med deres informationer.
Med vores kalender feed vises automatisk de kommende 5 begivenheder, og de analoge gæster holdes dermed opdateret. Derudover kan I præsentere jeres gæster for tilbud, som genererer større omsætning og bedre oplevelser.
Med vores løsning kan I drive indholdet via en webbrowser hvor som helst, da hele løsningen er online – og hver skærm kan vise hver sin præsentation eller den samme.
“I får nu en helt ny marketing kanal fremadrettet”
Alle vores samarbejdspartnere kan oprette nyheder og tilbud igennem GoVisit appen.
Endvidere kan brugerne følge jer på jeres profil, og når I fremover sender tilbud og nyheder ud, vil jeres følgere få en notifikation direkte på telefonen.
Det er direkte markedsføring.
Vi leverer login til vores platform, og giver jer en grundig gennemgang. Vi introducerer jer for alle funktioner.
Alle relevante data oprettes I vores brugervenlige backend, og straks herefter er I klar til at modtage gæster
Vi bidrager med grafik til jeres bekræftelsesmail, jeres hjemmeside osv.
Vi anbefaler en lille GoVisit information på jeres pladskort, og/eller en personlig flyer samt evt. plakater, og det får vi en snak omkring, så I får en god løsning.
Via vores push service kan I kommunikere med jeres gæster under deres besøg.
Med vores planlægningsmodul, kan I opsætte kampagner inden højsæsonen, således at gæsterne i løbet af deres ophold, får jeres tilbud.
Lad Jesper fortælle om dine muligheder med en uforpligtende snak. Giv et ring eller send en mail så svarer vi hurtigst muligt.
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Aalborg Zoo har valgt at bruge GoVisit som en bæredygtig metode til bl.a. at holde deres gæster opdaterede omkring dyrenes fodringstider. Gæsten kan favorisere en dyrefodring, fortsat hygge sig rundt i haven og så modtage en notifikation 15 minutter før fodringen starter.
Vi laver digitale løsninger til oplevelses- og turistbranchen. Vores løsninger bidrager til den digitale omstilling, gæsteservice og lettere arbejdsgange.
GoVisit
Mail: info@govisit.dk
Tlf.: +45 60 52 30 10
Elmevej 14,
8800 Viborg
Se også vores
app-fri løsning
Tilmelding til mailliste:
Ved at tilmelde dig, accepterer du at GoVisit må sende dig mails. Du kan til enhver tid afmelde dig fra listen via en af de modtagne mails.